Politica de returnare

Politica de returnare

Politica de returnare stabilită este conform legislației române privind comerțul on-line și se supune  “Ordonanța de Urgentă 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative”:

 „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

„Clienți” sau „consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Legea se aplică doar pentru transporturile efectuate prin intermediul firmelor specializate în curierat.

Pentru returnarea produselor este obligatorie anunțarea prin e-mail la office@selectedwine.ro  intenția de retur. Numai cererile scrise se vor lua în considerare.

Condiții pentru returnarea produselor:

1.     Produsul trebuie returnat în ambalajul original și în condiţii optime pentru transport având în vedere că este vorba de un produs fragil; în caz contrar, dacă produsele nu sunt ambalate corespunzător, ele pot fi reexpediate clientului.

2.     Costurile aferente transportului-retur și a asigurării aferente sunt suportate în totalitate de client. Returul se face prin intermediul unei firme de curierat RAPID (nu acceptăm colete livrate prin Poșta Română sau personal).

3.     Produsul returnat trebuie să fie însoţit de o copie după factură.

4.     NU SE VOR ACCEPTA produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de către consumator. Rambursarea se va face în contul indicat de către consumator în notificarea scrisă.

5. În cazul în care a fost livrat un alt produs decât cel comandat se poate opta pentru:

     5.1.    Înlocuirea produsului returnat. Cheltuielile de transport vor fi suportate de FCV CONSULTING SRL

     5.2.    Restituirea valorii totale plătite de dumneavoastră. Cheltuielile de transport vor fi suportate de FCV CONSULTING SRL . Pentru returnarea produselor este obligatorie anunțarea prin e-mail  intenția de retur și specificarea unui cont bancar pentru restituirea valorii aferente.

Returnarea produselor nu se aplică în următoarele cazuri:

Conform Ordonanței nr. 130/2000, Cap. II, Art. 10

“c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid; “

Astfel, produsele comandate prin intermediul secțiunii CADOU, nu se pot returna.

Nu se pot returna produsele care au fost transportate sau depozitate în condiții de temperatură extremă – temperaturi de peste 30 grade Celsius sau de sub 3 grade Celsius.

 

Sus